;

Anca Ţurcaşiu: "Eu nu am fost o mare vedetă ca Mădălina Manole, dar am fost mereu pe linia de plutire"


"Eu nu mai lansez albume pentru că sunt un om care văd partea plină a paharului. Nu vreau să mă mai enervez, să fiu deprimată. Soţul meu mi-a zis: "Revino-ţi, femeie! Ai atâtea de făcut" Aşa că viaţa mea nu se leagă de cineva care nu vrea să producă un show în care eu să dansez şi să cânt cu o trupă mare în spate", a mărturisit cântăreaţa.

"Eu cânt în fiecare săptămână. Eu am o şcoală de music-hall în spate, am în fiecare zi ceva nou de făcut şi asta mă menţine. Mădălina Manole a fost o mare vedetă, eu am fost pe linia de plutire de la început, cu momente mici de suişuri, aşa că atunci când am rămas în umbră nu am suferit un şoc atât de mare. Eu cânt în fiecare săptămână, chiar şi de două ori în trupa lui Marin Petrache Pechea. Mâine voi repeta patru ore pentru noile piese", a declarat Anca Ţurcaşiu la Antena 2.


sursa: CANCAN

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu


citeste si asta

Blog Widget by LinkWithin