;

Adelina Varciu: "Vreau să fiu o mamă tânără"


Recent divorţată de Liviu Vârciu, Adelina nu vrea să audă pentru un moment de căsătorie. Deşi tot mai multe voci afirmă că fotomodelul şi afaceristul timişorean Sorin Boiangiu au de gând să întemeieze o familie, Adelina neagă cu vehemenţă. Cu toate acestea, vedeta spune că nu vrea să rămână domnişoară prea mult timp pentru că vrea să fie o mamă tânără.

În ultimul timp s-au înmulţit zvonurile conform cărora Adelina şi Sorin vor să se căsătorească. "Nu mă mărit. Sau cel puţin nu deocamdată. Deşi într-un tabloid s-a speculat că eu şi Sorin am fost ba la biserică, ba să cumpărăm verighete, nu este adevărat că ne căsătorim. Nu mai au voie oamenii să treacă pe la biserică?", a mărturisit Adelina pentru Libertatea.ro.

Fosta doamnă Vârciu şi-a planificat cu grijă viaţa: "Am destul timp să mă şi mărit. Pe la 25 sau 27 de ani, pentru că vreau să fac copii. Vreau să fiu o mamă tânără".

Întrebată dacă se mută la Timişoara, Adelina (foto) a spus: "Nu am de gând să o fac şi nici Sorin nu vine în Bucureşti. Încercăm să ţinem relaţia la distanţă".


sursa: Libertatea

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu


citeste si asta

Blog Widget by LinkWithin